תחומי התמחות

משפט מסחרי

 

הקמת רשתות

לעיתם יודעים הבעלים כי הם מעוניינים להקים רשת עוד לפני שנפתחה החנות הראשונה...

רשתות קמות במגוון דרכים. בדר"כ, מתחילים בעלי הרשת מחנות אחת, ומתרחבים עם הזמן ולאור ההצלחה.

אולם לעיתם יודעים הבעלים כי הם מעוניינים להקים רשת עוד לפני שנפתחה החנות הראשונה.

כך או כך, מרגע שנפלה ההחלטה על התרחבות או על הקמת רשת, ישנה חשיבות מכרעת לתכנון נכון ומראש של הרשת -

האם אנו מעוניינים להפעיל את הרשת כולה בעצמנו?

האם אנחנו מעוניינים להיעזר בזכיינים?

האם אנחנו מעוניינים להיעזר בשותפים מפעילים?

 

האם אנחנו מעוניינים להשקיע את כל ההון הדרוש להקמת הרשת לבדנו, מהון עצמי, או שאנחנו מעוניינים להכניס משקיעים?

אילו סוגי משקיעים אנחנו מחפשים?

אילו סוגים של הסכמי השקעה ושותפות מתאימים לנו?

 

על שאלות אלו, ועל רבות אחרות, מומלץ למצוא תשובות כבר בתחילת הדרך, ולבנות את הרשת באופן מיטבי כבר בראשית הדרך. כך ניתן למצות את המשאבים שברשות הבעלים ולא לבזבז זמן, כסף ואנרגיות מיותרות בהמשך הדרך.

 


אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי או חוות דעת, או תחליף ליעוץ משפטי אצל עורך דין.
בכל מקרה ספציפי יש לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך הדין העוסק בתחום.

 
 

כתבות נוספות בתחום

 

אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי או חוות דעת, או תחליף ליעוץ משפטי אצל עורך דין.
בכל מקרה ספציפי יש לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך הדין העוסק בתחום.